2010年2月7日星期日

起孖

星期五公司搞左個保齡球比賽, Q12既最後一個function.
之前Q12幾個回合既比賽, 我地team遙遙領先, 希望最後一擊都可以順利過度,
總冠軍既一team可以有多一日annual leave!
最後我地保齡球比賽得第二, overall我地險勝得冠軍, 可以有一日大假, 真係開心.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
完左保齡球比賽之後, 我地去左Elegance(我地printingvendor)annual dinner.
我勁好彩呀, 抽中左個table prize 一千大洋.
之後既大抽獎, 我又中喎, 又係一千洋, total二千銀!!
真係前世今世都未試過咁好彩呀!!! 可以幫補下我既bangkok之旅呢!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
呢兩日o係屋企做清潔, 洗完廁所洗廚房, 之後就喪抹, 抹到成屋一塵不染.
好似一次過做晒一年份量既家務咁.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言