2010年2月25日星期四

叉電

放左個幾星期假離開香港, 負能量果然一掃而空.
年初四同匙匙出發去bangkok, 成功避過左香港最凍o個幾日, 好似去左避寒中心咁.
呢五日四夜, 除左第二日朝早既半日local tour之後, 基本上都係shopping同食野,
local tour我地去左大皇宮同玉佛寺, 金碧輝煌到令人O....
之後就兩個人包一條船暢遊湄南河, 仲可以餵魚, 都幾正呀!
shopping方面, 所有shopping mall我地都去晒喇:
Siam Paragon, Siam Discovery, Siam Centre, Central World, Zen, Big C, MBK, Silom Complex, Emporium, Amari等等等等...
唔少得既有Chatuchak, Suan Lum Night PlazaD Flea Market, 同埋Siam Square.
good就係大商場D品牌雪糕都好平, 一個scoop都係十幾蚊HKD,
唔似香港淨係得Haagen daz咁貴.
另外仲有7HKD一碟既海南雞飯啦, 仲要送埋胡椒湯喎, 點搞... 哈哈.
我地仲去左一間叫Let's Relax Spa地方按摩, 好舒服呀~~
仲要有一日係匙匙去左gel, 我就o係隔離做handmask, 真係嘆到爆燈!
今次旅行我都好叻咁控制到自己唔好買垃圾, 俾大家睇下我既戰利品啦:
SDC12792
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
無可避免地, 返到黎香港總會被一浪又一浪既負能量打擾,
不過, 我唔怕你地既, 我呢D正能量超人一定會將你地打倒, 唔會俾你地帶走我既笑容!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言