2010年3月1日星期一

垃圾戲

雖然我好鍾意古天樂, 不過我都要講: 家有囍事2009真係好垃圾!!!
因為weekend o係屋企冇野做既關係, 就睇DVD,
之前都聽人講過呢套野唔係好掂, 阿媽仲話佢只係睇左十分鐘就熄機,
不過我見有古天樂, 吳君如, 應該都唔會好差既... 點知....
我好好好好辛苦咁捱左一個鐘, 仲要其中last o個十分鐘係fast forward,
最後都真係頂唔順投降, 好悶呀!!!!
我真心覺得古天樂做呢D胡鬧喜劇唔係好得,
做番D正經D, 好似意外呀, 竊聽風雲呀, 導火線呀, 咪好地地囉...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
保險個agent約左我出黎, 話有重要資訊通知我喎,
我都知道我份儲蓄保險供左五年, 夠期有一筆儲蓄保證金可以攞番,
同埋咁耐冇見, 出黎review下都應該既....
岩岩就上完佢公司, 原來佢轉左公司, 仲有一份offerDplan俾我,
我聽完之後, 就轉左份保險過去喇, 橫掂富通都好似就死咁.
兼且我宜家都冇醫療危疾保險, 咁就順手搞埋啦...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言