2012年12月27日星期四

五月天諾亞方舟航空母艦版(明日重生版)演唱會

一直都覺得去外地睇演唱會係一件好瘋狂既事,
估唔到我自己都有機會一試!
十二月既演唱會, 由八月開始已經準備,
陳慧敏話俾我地知華航有得book演唱會package, 即晚漏夜就send booking,
過幾日知道booking confirmed, 真係開心到跳起呀, 因為如果從正常渠道一定冇可能買到飛.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
12月21日, 世界末日並冇黎到, 照舊返工, 公司Xmas Party(抽到 iPad4大獎!), 做冬, etc.
12月22日, 高雄之旅開始喇, 五月天 I'm coming!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
到達高雄機場, 搭捷運好快就去到位於「市議會」站既華園飯店.
放低行李我地就去左「三多商圈」食少少野, 再去KTV.
一直都好想試下去台灣既KTV, 因為應該D歌會齊好多嘛.
我地去呢間KTV叫做Holiday, 都幾up dup... 仲要係用有線既咪!
算啦, 硬件都唔係最重要, 最緊要係D歌.
不出所料, 真係好齊, 五月天有111首, 小豬都有77首.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
唱完K, 就出發去演唱會場地 - 高雄世運館.
去到捷運既「世運館」站, 已經感受到個人潮,
遙望個場館都見到好大呀....

行去場館沿途都好多小檔擺賣, 賣水賣野食賣螢光棒賣回程車飛都有,
去到門口, 真係估唔到好似個夜市咁熱鬧, 應該有幾十個檔口,

好辛苦咁搵到入去我地座位(洪水猛獸搖滾區)既入口,
個位置都算中間, 唔錯呀, 周圍都係香港人呢 (都係through華航個package買卦).
好快未到八點, 演唱會就開始喇. 幾經辛苦搵到個rundown:

有些事現在不做 一輩子都不會做了
2012
愛情萬歲
叫我第一名
DNA
武裝+抓狂
我不願讓你一個人
倉頡
你不是真正的快樂
心中尚未崩壞的地方
盛夏光年
如煙+如果還有明天
擁抱
 T1213121
第二人生
三個傻瓜
OK啦
軋車+SOLO演奏
離開地球表面
溫柔
OAOA(明日版)
第一天
戀愛ING
有些事現在不做 一輩子都不會做了(完整版)
乾杯
(安可一)
諾亞方舟
人生海海
星空
知足
(安可二)
孫悟空(輪唱版)
突然好想你
無望
憨人+倔強

個rundown據聞係重新編過既, 不過可能我未夠熟, 都唔係好知乜原來係新編,
最新既就係條video搵左言成旭同埋林依晨拍, 不過2個人我都唔太like...
成個concert最impressive係支互動式LED螢光棒.
事前都有問過呢支野究竟有咩咁巴閉, 最多咪就係識轉顏色囉....
點知, 就係咁估佢唔到喎,
變色就的確係變色, 不過唔係由我決定佢幾時變,
而係個舞台控制我地五萬人手上既螢光棒幾時變, 同埋點變.
一開場大家都係正常咁藍色, 到唱愛情萬歲既時候, 全場忽然間由藍海變紅海.

呢下大家都嘩然, 好疑惑點會咁神奇呢?
紅左一陣, 又將大家變番藍色,
and then到唱三個傻瓜, 先至係玩變色既極至!!
照住個tempo係咁轉, 藍白黃紅綠係咁轉, 又齊又靚! 直頭將座位都變成舞台.
之後快歌部份就唔玩齊整, 玩random亂閃, 好colorful好party.


去到Encore部份, 突然好想你同埋I Love You無望,
阿信行左去延伸舞台度, 呢part其實都幾近我地, 我見D人衝過去又冇人攔喎,
咁我梗係又衝埋一入啦, 真係超近距離咁睇佢唱我既愛歌.....



演唱會完場都大約11:30, 我同vivi為左避開人潮, 好快已經箭步走去捷運站,
第一班車就上到, 非常順利咁就返番出去.
我地去左六合夜市醫肚, 當日都成十二點, 依然人頭湧湧,
食完野行番酒店, 沖下涼搞下相, 大家都三點幾先肯上床訓.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言