2012年12月28日星期五

高雄/台南(第二日)

前一晚三點幾先上床訓, 第二日當然要訓晏D啦,
十點幾起身, 去左三多商圈行下, 我地去左一間環境唔錯既cafe坐下.
一杯mocha都係十幾蚊港紙.


飲完咖啡取暖, 就去左大遠百百貸公司既誠品,
本人由於冇乜文化既關係, 冇買到書, 不過閒逛下揭下書都OK既.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
之後我地就去左駁二藝術區, 主要係想睇「演唱會之王」幕後主腦公開展.
o個區叫得做藝術區, 就敕係唔止一個展覽啦,

我地仲睇左一個有關高雄工業/工人既展覽, 入面有好多工人既雕塑, 都幾得意.

我地去到「演唱會之王」幕後主腦公開展, 見到好多人排晒隊咁,
買飛先發現帶埋演唱會飛可以換名片牌呀! 冇帶到出黎黎囉.... 蝕晒!!!
我地買既飛係for 5:30pm入場既, 當時只係三點幾咋喎,
又見都冇乜野做, 都係排住隊先啦, 結果四點零都入到場.
(等入場期間, 不停咁影下D backdrop呀咁, 仲有熊貓頭出黎俾人合照添)


場館入面D展品都幾有趣, 主要係講五月天DNA演唱會既籌備過程,
同埋舞台/服裝設計, 燈光音響效果都可以俾我地試玩,
仲可以自己試下升降舞台添!



睇完展覽, 陳慧敏叫我地幫佢買souvenir, 所以我地自己都睇左一輪,
估唔到我居然敗左o係套figure手上... 只能說我輸了.... (大愛 ^_^ )
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
之後我地見到一個Lego展, 講到好勁咁話被CNN評為十大必睇展覽.
入面係一D好detail得黎好大型既Lego, 表達D好似好深既野....
講真我覺得有D悶, 不過都好佩服佢可以砌到D咁複雜既作品出黎.



好似上圖呢隻恐龍, 原來係用左八萬幾粒Lego砌成,
仲要用左一個夏天先完成, 呢D咁藝術既野, 我都係唔明架喇.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
睇完Lego展, 見到一堆爛銅爛鐵, 原來係一個叫「全民大戀鋼」既創作營,
係D人利用鋼材去做藝術品.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
睇完展覽都已經天黑了, 原來我地處於一個叫做西子灣既地方,
仲有一個好特別既名: 哈瑪星!


返酒店之前, 我地去左傳說中好靚既美麗島.
呢個捷運站入面有一個地方叫做穹頂大廳, 天花板上面有D好色彩繽紛畫,
大致都係同天, 地, 人, 五行有關既東西:

站入面都好多人o係度影相, 的確係幾靚既.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我地之後仲去左一個叫做夢時代既Mall,
搵間餐廳坐低食野, 一人叫左一set火鍋, 好大份好豐富呀!

呢個Mall既天台係一個遊樂場, 有一個好大既Sanrio摩天輪同埋旋轉木馬:

最好笑既係有一個攤位叫做「打爆我的牙」, 笑左我好耐
另外仲有D好低能既入錢遊戲, 我地冇俾錢仲騎上去影相, 真係好低能呀!~!

臨離開夢時代, Vivi帶我去左春水堂飲珍珠奶茶,
據聞係珍珠奶茶始創既舖頭 (間間都係咁講架啦), 不過飲落又真係好好味喎,
D珍珠煙Un得黎唔會痴埋一堆, 要俾個Good呢杯奶茶!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
飲飽食醉, 帶住疲倦既身軀返酒店,
不過返去之前要去六合夜市, 幫寶姨買烏魚子同埋烏魚腱,
呢D其貌不揚既野都唔平, 三舊水港先得兩盒仔, 果然係高價野.
今晚我地既酒店房同第一晚唔同
(因為第一晚係through旅行社book, 第二晚係Vivi上網book既)
雖然都係華園飯店, 不過呢間比尋日o個間好好多,
起埋冇咁殘, 有wifi, 不過Shower都係漏水囉, 一地濕晒!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言