2012年12月11日星期二

黃鴻升夜王G.Host2012巡迴演唱會- 香港站

尋日有匙, esther, PK同我預早做生日, 佢地請我去左Mandarin Oriental食Sunday Brunch.
大概11:30am坐低, 一路食到3:00pm, 飽到個個眼擎擎囉, 哈哈.
首先係香檳, 紅白酒任飲 (對於我地幾個唔多飲酒既, 都係要黎養金魚)
D海鮮超多(生蠔, 長腳蟹, 蝦, 蟹, 咩都有, 魚生又有my favourite油甘魚喎,
熱燻完全冇食過, 另外仲有ham & cheese, 沙律, 甜品多到喊,
D朱古力先係誠意之作, 咩texture都有得你食!!!
最特別係有果仁, 真係好少見呀, D夏威夷果仁呀, 腰果呀, 吸引到不得了,
仲有估唔到, 就係我俾個牛角包攻陷左..... 未食過咁好食既牛角包!!!
可以飽到連雪糕都唔食, 可想而之有幾多野食, 同我地有幾飽啦!
真係超級thank you佢地請我豪食一餐, 好過買禮物啦.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
期待己久既小鬼演唱會黎到喇,
今次演唱會既主題係夜王, 意思係小鬼長大要登基做夜王.

其實呢個look根本一D都唔襯佢, 明明佢係陽光男孩嘛.
頭先上網搵左一輪, 都搵唔到有人打rundown, 死喇今次我自己都打唔番出黎,
記得幾多寫幾多啦, 一開場就唱快歌- 漩渦, 鬼打牆, 鬼混.

佢本身都唔係好叻跳舞既, 所以冇明顯跳錯已經叫好好,
唱完呢隻歌之後就用廣東話同大家講野喇,
佢問我地:「我條毛(跳舞)勁唔勁呀?」
全場爆笑, 佢又唔知我地笑乜, 自己又o係度傻笑,
and then又問:「我件衫似唔似回贈中心呀?」
呢個真係完全唔知佢講乜, 跟住個台個screen影左會展出黎,
又黎笑爆全場..... 好低能呀佢!!!
估佢唔到竟然會唱五月天既夜訪吸血鬼, iPhone有video, 想睇可以問我 >.*
跟住講下又唱下黑心,搞砸了, 等等既歌,
到一Part係佢初學結他自彈自唱"忘了怎麼快樂",
 開始唱左冇耐彈錯左搞到笑場,

之後都好成功咁彈晒唱晒, 我好明白自彈自唱唔係咁容易架, 所以唔好笑佢.
我想講既係, 佢真係十級可愛!
下一Part最有印象既係唱廣東歌, 佢地真係好like頭髮亂了同埋極速,


講真佢D廣東話嚇死人, 仲衰過小豬, 哈哈哈哈,
完全係搞笑成份居多, 忍唔住拍左Video,
而極速, 佢地o係娛百都成日唱架喇,
今次有一Part仲add lip, 唱完之後, 佢都知我地聽唔到佢唱乜,
自動波再慢慢講多一次, 哈哈哈哈.
high完之後, 佢就回顧初出道到宜家既心路歷程,
大銀幕一路插播D舊相, 好多都好經典呀, 由丸子, 到娛百, 到發片.





佢又特別多謝小豬同娛百, 因為o係佢低潮既時間一手拉番佢上黎,
為左答謝小豬, 佢唱左自我催眠, 仲感動到眼泛淚光.
我諗佢真係搵小豬偷師, 因為個show好多element都似,
除左頭先既播心路歷程, 又有"帶動唱", 唱"謝謝你讓我等於你,"
個感覺好似"敗給你", 都係同歌迷一齊跳舞互動, 不過呢隻舞難左D囉, 我跳到錯晒.
佢教大家跳o個時, 不自覺好似Dancing King上身, 無啦啦爆英文, good good, 哈哈.
跟住有唱六十億分之一, 冇唱錯又冇甩, 勁喎.
又原來, "地球上最浪漫的一首歌", 咁慢都可以跳住唱!


Encore之後, 出黎唱左我最like既"總冠軍", 當然唔少得既係"不屑"啦,



 我相信"不屑"會等於五月天既"憨人"一樣, 成為每次演唱會一定唱既歌.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
講下嘉賓: 林凡(我本身都唔識佢, 原來係唱"犀利人妻"主題曲),
佢同小鬼合唱好心分手, 林凡D廣東話非常正.
仲有神秘嘉賓陳曉東, 神秘在小鬼都唔知佢黎,
係唱唱下"貼心", 陳曉東突然間o係台上面出現....
 最有份量既係任賢齊, 陳慧敏好開心啦, 有意外收穫,
佢地帶全場唱對面的女孩看過來.

(其實有我一個moment估小豬會唔會黎, 不過都知我係發緊夢架喇...)
大約11:30pm完場, 對手係累到爆炸, 又要舉機, 又要fing螢火棒, 完全係體力勞動.

未試過寫一個演唱會寫到咁亂..... 我睇番D相, 都associate唔到佢唱緊咩歌.
原來打歌服真係好重要架!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
睇完個show, 真係更愛小鬼, 點解可以咁可愛架?!?!
可能佢始終都未擺脫到娛百時既小鬼既形象,
總係覺得佢出黎係搞笑, 同埋好鄰家, 好唔完美, 冇距離感.
小豬就唔同, 佢開演唱會同做主持o個時係兩個人,
希望小鬼下一次黎紅館, 一定要買貴飛坐前D!!!
黎緊好快就飛去台灣睇五月天喇, 一月又有小豬, 好瘋狂呀!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1 則留言:

Asintar 說...

我也有一刻以為怪獸或阿信會出現。個刻個心跳跳指數應該好高。

發佈留言