2010年7月11日星期日

探班 - 第二堂

星期五公司team building活動, 去左學整cake.
cake好複雜呀, 整到半路已經知道自己o係屋企係整唔番的, 所以enjoy左就算啦.
睇下係唔係好得先, 我都好理解人地一見到就叫我整俾佢食, 哈哈!
SDC13023
D人真係腦袋有問題, 錯埋一D冇可能錯既事,
連老師都要串佢: 我接受唔到囉...
嘩真係全場笑爆咀呀!!
~~~~~~~~~~~~~~~~
今日應邀再去左探班(阿仙奴), 第二堂喇.
睇見D小朋友真係精力旺盛, 而教練們就真係睇到佢地累, 不過都冇揸流灘!
我早兩日已經幫手向朋友/同事極力推介, 希望真係可以再搵多D學生俾佢地.
完左之後同阿俊同陳浩然去食飯,
(我一早已經問定, 冇飯食我係唔出球場架, o係屋企嘆冷氣唔好...)
去到餐廳坐低冇耐, 就見到阿超, 穎琴同埋另外一個教練+一個細路入黎, 有冇咁岩呀.
兩堆人就當然係分開坐兩張檯啦, 陳浩然同阿超講講下, 阿超直頭過埋黎搭檯...
就咁, 成餐飯係佢地三條佬自己講野, 我冇機會出聲囉, 搞錯呀, like.
~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言