2010年7月20日星期二

打手

頭先阿超打黎, sendproposal俾我睇, 幫佢comment.
內容大致上都冇問題既, 不過字眼同format就要大執喇,
仲要係中文proposal, 中文先難搞, 唔知幾耐冇寫呢D"實用文".
唔執由自可, 一執就執左兩個鐘......
執完個word file仲要執埋個計expensesexcel, 呢個先精彩呀, formula???
最憎人地唔用formula計數... 又係大執啦!! 又執左半個鐘.
終於都搞掂, 我真係覺得執完靚仔左好多囉, 哈哈!!
佢好強調呢份proposal既內容既confidential, 知啦當我傻架咩!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
你同我每一次對話都提起佢喎, 係唔係代表你介意呀?
介意都冇用架喇, 太遲, 我既事你真係管唔到!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言