2010年7月18日星期日

Hum把爛燦Amigos

尋日(星期五)係我有史以來o係公司最黑面既一日.
o係完全冇做錯野既情況之下, BC喪片喎, 仲要不停咁講,
喂你擺明老屈, 我梗係唔gur架喎, 咪全程team meeting黑面囉, 黑到非一般既黑.
完晒之後, BCLouisa, Martin, Carol, Patch, Thomas去食飯,
佢地話BC叫佢地返黎氹番我喎.... ....
不過我好開心D同事好錫我, 個個都黎氹我開心,
Celia仲帶我上佢屋企, 叫小虎同我玩添呀....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
放工之後, 去左麥花臣睇東南海盃, 阿俊又話佢會去, 點知去到唔見人,
好彩細榮o係度, 我都好似好耐冇睇細榮踢波喇.
好可惜佢地最後都係輸左啦, 完左之後我冇跟佢地去食飯就返屋企喇.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今朝約左我既buddies - Tracy, EstherSandra去睇Toy Story,
真係十級好睇呀!!!! 笑死我喇!!!! "Hum把爛燦Amigos" 哈哈哈哈!
睇完戲, 返屋企換件衫就出球場, 因為約左人傾傾阿仙奴足球學校個website.
唔知點解我去講幾句之後, 會帶左份功課返屋企囉.....
anyway, 我都想阿仙奴足球學校搞得好好睇睇既, 盡人事啦.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言