2010年7月24日星期六

打風唔成仲要黑雨

今個星期以為可以打得成風, 點知打風唔成不特止, 仲要臨放工黎黑雨...
其實次次落大雨, 由華蘭路至濱海街個段英皇道都會好似一條急流,
所以都唔駛點避水tum, 因為最後點行都會俾水浸到腳眼.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
阿俊上堂既第一階段完結, 今日放一日假, 聽日又要上大陸一個星期,
佢尋日出camp之後打俾我, 我忍唔住將我頂住條氣既事講佢知,
我話左我唔理架喇, 阿俊都叫我唔好理.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
星期二約左Joycebaby食飯, 講起原來我呢幾年都幾冤孽,
D自己最接受唔到既事, 偏偏不斷咁發生,
其實經過咁多事之後, 我都已經化化地,
因為太多野係自己控制唔到, 任你點樣千計萬千, 點長遠點努力點堅持都好,
最後turn out都唔一定係你預期既結果.
所以都係活在當下, 放輕鬆, 對得自己對得人, 開心就得喇,
以後既野, 以後先算啦.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言