2011年4月6日星期三

腰痛....

腰骨痛到死死下..... 尋晚更加訓左落床之後唔郁得, 轉身都轉唔到, 
今日返到去, emily借左支安美露俾我用, 搽完又好似真係好D, 
不過頭先沖完涼之後開始發熱, 好似貼左十張暖貼o係身咁.... 
D熱散左之後就開始痛, 宜家試下撒隆巴斯, 希望有用啦, 我星期六仲要去行山架. 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
"凡事留一線, 日後好相見" 呢個道理原來好多人都唔明白, 
講埋D咁既說話對你有咩好處呢? 搞到人地有hard feeling你係唔係好爽? 
我唔明我唔明我唔明!!! 
心地唔好既人, 係唔會有好結果!! 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言