2011年4月22日星期五

豪豬, 一路好走....

今日2011422, 一早起身搭船去北角, o係船上面睇到一個消息.... 
親愛既豪豬選擇左自殺而離開我地, D眼淚係不受控制咁流, 
點解會咁架, 發生咩事呀? 一向笑容滿面, 開朗既豪豬點會自殺架? 邊個蝦佢呀?!?! 
一幕一幕o係球場既畫面重現眼前, 睇左十幾年波, over十年都係睇愉園既, 
豪豬球品好, 腳法細膩瀟灑, 對球迷更加係一等一既nice, 
當年因為雞仔同豪豬係隊友, 所以我好多時都會同豪豬傾計, D波飛都係豪豬留俾我既添. 
記得佢有一次代表香港隊出賽, 比賽前佢話希望球迷可以正面支持球員, 唔好柴台, 
結果o個場比賽入面, 一次""字都冇出現過, 證明豪豬o係球迷心目中係幾有地位. 
佢退役之後, 我都好少機會睇佢比賽, 最多都係o係麥花巨睇佢踢小型球, 
見到面佢都會好nice咁打招呼吹兩咀, DD架子都冇. 
今日..... 豪豬走左, 唔好話我呢D閒人都咁傷心, D隊友, 親人更加係心痛之至. 
希望大家真係要珍惜生命, 因為留o係世上既人係會十倍承受你既痛苦. 
十年前既合照(當時仲係用菲林機影):

 ho&cherry

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
情緒低落, 第一個打電話俾我既竟然係朱嘉聰, 
雖然佢唔係知道呢件事而打俾我, 不過都好多謝佢安慰我. 
上星期vivi心情納悶而約我去影相, 今個星期輪到我心情納悶去影相, 
Per揸車同我地上左山頂, 行下散下心都幾好, 
因為如果我留o係屋企的話, 一定會更加屈埋屈埋, 所以好明白vivi所講: 朋友真係好重要. 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言