2011年4月9日星期六

攝影週末

好耐都冇吹雞去食奇味小廚, 岩岩星期五終於去到喇.... 
我地一行9人好虛陷(, Carol, Martin, Emily, Thomas, Celia, Rebecca, , Anthony), 
叫左唔知幾多個餸, 總之勁飽!!!
放工同carol, thomas, vivi去灣仔影夜景, 點知vivi漏左個腳架o係公司囉, 哈哈哈哈, 
不過我地都用D欄杆之類既野做支撐, 勉強都叫影到既, 係辛苦D, 
應該下次由尖沙咀影番過香港呢邊會靚D.

 IMG_1493

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
星期六又有outdoor活動, 就係去大埔滘自然教育徑遠足+攝影, 
今日都好熱鬧呀, 有我啦, Carol, Vivi, Per, Wing, Emily & BF, 大家都係抱住一個hea行既心態. 
o係大圍食完早餐就出發喇, 而今次的而且確係hea, 
因為除左一開始上一輪樓梯之後, 都已經係平地, 最後落都係落得唔急. 
不過既然其中一個主題係攝影, 就梗係expect有花呀, 有流水咁架啦, 
點知花就真係冇, 流水就有DD, 不過好光冇filter都唔係好影到. 
行完hea山就搭車落九龍灣, 車上面大家都勁訓, 可能因為熱得滯令到人累啦, 
食完野就散喇, 我都好想快D返屋企沖個涼之後去剪頭髮. 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
由於想慳錢既關係, 我唔想去北角Calvin度整喇, 次次都一千銀落樓真係好金.... 
今次去番土瓜灣一間之前幫襯過既salon, 當然唔係上次出事o個間啦(一講起就火都黎), 
今日決定要從良, 染番黑個頭, 同埋剪番斜陰, 因為平陰真係好難搞.... 
搞完出黎我都覺得ok, 睇下聽日自己吹完咩效果先講(佢吹一定靚架嘛). 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言