2010年9月12日星期日

睇唔到波, 咁點先?

well...今日真係有D.
一早(其實都成點鐘先出門口)入上水探大舅父, 之後就出番銅鑼灣準備睇波.
一路都stay tuned睇下會唔會取消, 一路都ok....
5:00pm - 5:30pm真係大雨到PK, 我成身濕晒咁爬上大球場,
見到兩邊球員滂沱大雨下熱身, 仲有足總職員, 球會職員同球證試場,
呢個時候雨開始細番D, 點知到5:50pm, 忽然宣佈取消喎....
我頂丫, 唔早D, 臨開波先講.... 全場屌爆啦當然!
坐左一陣我個身先岩岩乾番D又趕番我走, 搞錯呀,
呢場波仲要係我超期待既, 好想睇偉豪倒戈架嘛, holy shit!!!
therefore, 我今日既achievement就係, 入左上水, 出番銅鑼灣, 行上大球場影張相, 返屋企.
Raining Stadium
真係好唔舒服, 知唔知儲左一星期既mood去睇波, 宜家冇得睇係好辛苦既事....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言