2010年9月17日星期五

祝你好運

ok, 癲左幾日, 喊左幾晚, 一切都要回復正常.
我估你都唔會有將我同你之間既事講俾佢知,
不過我同你講, 呢件事係會一路纏繞住你, 紙亦都包唔住火.
而當兩個人中間失去左信任之後, 係好難再相處落去,
呢個道理, 係我獻俾你地兩個, 祝你地好運.
宜家既我已經唔再需要幫你著想, 所以我同你講野用詞會好狠, 我會迫你埋牆角,
我要你知道, 以前既我對你太仁慈, 你係時候要面對呢個唔可愛既我.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日臨時決定去電髮, 俾個新形象自己!
Cherry New Hair Sep 2010
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言