2010年9月26日星期日

充實的四連休

一連四日既假期就快結束喇, 呢幾日做左好多野呀.
星期四迎月放假, 去左小西灣睇公民vs飛馬.
由於今季睇幾場波都係下游球隊既關係, 所以戰情唔係好激烈,
等左幾場終於都有一場實力較接近既球隊對賽.
終於好unexpected地公民輸左四比零........ 其實公民踢得唔係咁差.
~~~~~~~~~~
星期五拎左日假, 去左salon執一執D, Kelvin(髮型師)幫我電番直D,
fine tune左之後大家都覺得好好多, 咁多人讚真係抵番晒啦!
~~~~~~~~~~
星期六, 媽媽申請o個張恆生CUP(銀聯)卡可以平DBenq iDTV,
但係指定既outlet都係好隔涉, 最近都係times aquare, 所以就出左times square買啦,
去到國美, 原來佢係唔送貨, 即時隊部電視俾我自攜..... well, 又唔係真係激重既...
不過由times square拎到番土瓜灣都咪話唔手軟囉.
返到屋企, 橫掂都係囉, 自己動手安裝啦...
我覺得我真係好勁, 首先要uninstall existing o個部大牛電視, 再將佢移走,
and then駁線, 追台, 成功駁好晒!
呢個時間已經好累, 由得部大牛放o係廳唔理佢住(本身係想將佢放入爸媽房的)
用新電視睇小豬DVD好靚呀, 好開心.
~~~~~~~~~~
到今日星期日, 好開心地又去睇波, 今場係流浪vs晨曦,
事前都係估打和啦, 點知流浪落後一球之後, 反勝5:2, 真係估佢唔到呀!!!
完場之後搵阿俊, 終於都冇俾佢D大銀紙大走, 哈哈.
返到屋企見到部大牛電視, 我又唔抵得, 決心搞掂埋佢!
於是執空爸媽房個位, 再獨力將佢搬入房.... 駁線, 搞掂, 睇得.
做咩我好似個男人咁, 又買電視又搬又抬又駁線...
~~~~~~~~~~
睇住流浪連贏三場(雖然頭兩場都係對弱隊), 不過真係同上季"任人魚肉"好唔同.
上季睇親唔係和就係輸, 球員又唔係好認識, 睇到好冇癮....
今季唔同喇, 一來D球員開始認得下, 二來實力強左, 有得打先好睇架嘛!
feel到自己終於開始投入番, passion地去睇波真係開心好多.
下一場對南華係榜首大戰, 好好好好好緊張呀!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言