2010年9月14日星期二

鐵證

尋晚..... 無意中引證左一D事實, 前文後理忽然間通晒.
要瞞我, 可唔可以瞞得精密D(雖然你已經收得好埋, 係我神推鬼擁走去摷出黎....),
寧俾我知, 莫俾我見, 赤裸裸事實就擺在眼前, 我已經冇得再躲, 冇得再搵藉口,
我睇番你同我講既野, sendSMS, 我好不安, 原來當時parallel係進行緊另一樣野,
而我係徹底被蒙在鼓裡回想呢段日子, 我越諗越驚, 點解o係我身邊呢個人係咁陌生,
呢一件事既複雜程度, 係我冇能力向任何人完全交代, 我亦都冇能力面對自己.
真係架, 點努力, 點堅持, 點相信, 點撐都好, end up都唔係你可以想像得到,
呢個theory宜家更加鞏固, 我唔會再相信任何人, 唔會再拎個心出黎....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日朋友仔同我講, 話我越來越硬朗, 唔夠女人.
一來係我性格本身都比較好勝,
二來出黎社會做野之後, 面對太多衰人, 係磨練出黎.
加上我係獨女, 發生咩事都唔可以令屋企人擔心,
再同埋我同佢之間既問題, 我唔硬淨根本撐唔到今時今日,
你估我好想咁tough... 你估我唔想做小女人咩....
如果你話我知, 其中一個死因係太硬朗, 咁太唔公平喇....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言