2010年9月5日星期日

充實的weekend

呢個weekend都認真充實喇.
星期五happy friday, 約左carol, vivicelina飲野,
vivi放學都成九點, 所以我同carolcelinaD野先上去.
由於星期五怕周圍都多人既關係, 所以決定去阿俊間coins club, 保證有位丫嘛.
第一次幫襯, 真係嘈到爆炸,
"註場"既文仔其實見過好多次, 第一次應該係當年雞仔間901,
之後好多次都係麥花臣既東南海盃, 點個頭oD..... 
另外又見到小明, 當年我幫雞仔整網頁, 係佢幫雞仔send D相俾我既.
我地坐低之後, 陸陸續續都有好多客, 包括偉仔, 兆銘, 冼家裕等...
到十點到啦, vivi都到, 佢地就開始飲喇
(我因為食左藥既關係, 係隊橙汁... 橙汁唔收錢, 哈哈)
carol飲左酒之後勁'健談", 可以一個人自己講足三個鐘, o個時聲都沙晒,
佢就講到聲沙, 我就笑到喊晒口, 哈哈哈哈, 我都好累囉.
我地坐到三點零鐘走, 返到屋企又忍唔住要上下網咁, 卒次四點幾先訓.
p.s. 下次阿俊唔o係度, 我唔上去喇, D人太多野講, 答都答到累,
我都已經反映左, 下次再有呢D情況唔該幫我解解圍.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
星期六約左tracy, esther, sandralunch buffet, 12點要出到太子,
咁我已經十點鐘爬起身架喇, 不過可能因為眼訓, 搞到行動緩慢, 最後都遲左2個字.
帝京既lunch buffet.... 麻麻地啦, acceptable, 不過harbour plaza好好多.
食完之後行左一陣, 佢地去睇inception, 我就離一離群過左去阿仙奴,
阿仙奴完左之後都八點, 我就入番青衣回合佢地, 因為我地上sandar屋企打邊爐呀!!!
開始食o個時都成十點, 不過烚下烚下好開心呀!!!
十二點走, 返到屋企都點幾兩點.... 累到嘔呀, 不過都係要上下網先!!!
兩點幾訓覺, 應該都訓到似死豬一般.....
~~~~~~~~~~~~~~~~
今日係球季開鑼之後, 第一次入場睇波,
我好想知點解我次次去親深水埗運動場都例遲三個字既,
入到場之後驚見屯門贏緊流浪一球????
好彩之後流浪入番三球, 3:1完場,
我都唔知幾耐冇睇過流浪贏波啦.....
之前聽聞今季冇贈券派, 所以我早一日都問定阿俊,
佢拍心口話有喎, 好彩今日真係有.... (死唔俾錢買飛, 對球壇真係冇貢獻....)
~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言