2010年12月20日星期一

畢特

終於都踏入12月喇, like既一個月,
我絕對相信今年生日會俾上年同再上年開心!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
尋日約左Erica去睇南華vs飛馬, 同事Thomas都一齊黎, 事關想睇畢特.
IMG_0999
行上大球場o個時已經發覺非常多人, 好彩Erica幫我地霸定位咋.
場波基本上似表演賽多過聯賽, BMA打呲都冇大戰氣氛可言架啦, 所以好專心睇球星就得.
畢特上半場初段好明顯夢遊緊, 最奧妙既係佢一掂波, D人就拍手,
交波交出界又拍手, 射波同俾波都唔知想點又拍手..... 真係好低能囉.
不過到左中段就開始發力喇, 入左球罰球超靚, and then下半場都踢得好好.
估唔到佢踢足90分鐘, 抵睇 (咦我好似冇俾錢架喎.... 又俾人話我唔支持本地足球啦)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日和黃周太請我地食Thank you lunch, 出席既全部都係大人(Title 係大約咁上下):
Susan Chow (HWL - Deputy Group Managing Director)
Mary Tung (HWL - Head of Human Resources)
Angeline Tang (HWL - Group Accounting & Taxation, Manager)
Sebastian Paredes (DBS Bank HK - CEO)
Amy Yip (ex-DBS Bank HK CEO)
Linda Wong (DBS Bank HK - MD, Consumer Banking, HK & China)
Carol Hung (DBS Bank HK - SVP, Cards & Unsecured Loans)
另外就係其他同JV有關既team head:
Eli (SVP, Merchant Acquiring & Card Acquisition)
Hau Wah(VP, Business Analytics)
Ivy (VP, Business Analytics)
我地compass teamfull team出席(除左carol放假),
周太勁同我地傾計, 真係有D驚同怯架, 好驚講錯野.
講番個lunch, 我地去左East Hotelsemi-buffet, 睇下D野食幾吸引:
Main Course - 酥皮焗龍利柳拼時蔬
IMG_1248
Dessert - 自由發揮
IMG_1251
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言