2010年12月23日星期四

漱口女

上個weekend約左ElsaVivi去黃埔食lunch, 間餐廳叫做Ant one,
D
野都幾好食同埋好多樣化, 咩國家既野食都有D, 同埋都幾精緻.
夜晚入左小西灣睇波, 公民vs傑志.
場波幾好睇 快上快落, 公民唔贏真係唔抵啦....
完場之後, 牛丸搵謝德謙影相, 我又死唔蝕底影埋一份,
阿謙話同佢影相要開閃光燈架, 因為佢太黑喎.... 後來證明佢講得一D都冇錯.
Him & Cherry 20101219
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
星期一約左AOS出黎食dinner, 因為親愛既Daphne派帖喇, 真係戥佢開心.
我地去左朗豪坊Suzuki Cafe, 勁食完仲要落滿記食糖水,
講起Sandra"漱口水"事件, 笑到停唔到囉, 窒息咁滯.
(
話說有一日, Sandra同我講: Cherry我想去買哨水.
我話: 買咩話?
Sandra:
哨水.
: 買哨水? 有得買架咩?
Sandra:
去藥房買哨口水(漱口水).
之後我同Tracy, Esther勁搵evidence證明俾佢睇個""字既正確讀音.
佢仲要都係唔信喎, 話要打俾阿妹問下, 佢個妹都係讀"".
End up
我地上youtube, 搵李斯德林既TVC俾佢睇, 佢先肯信咋陰公....)
Tracy
Sandra試下問下滿記D客人, 問佢地個""字點讀喎,
我話如果佢真係咁做, 我地第二日就會oyoutube見到Sandra, 仲可以俾人改名叫做"漱口女"!!
哈哈哈哈哈哈!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言