2010年12月14日星期二

生日旅行 (Day Two 12月12日)

第二日既行程好豐富, 去左N咁多個景點.
首先講下酒店個早餐, 真係十個得!
Yogurt
都有三種, 又有Brie cheese, pan cake, waffle, corn flakes, , 中西式既多款麵包...
想食既野今日都食唔晒, 聽日要早D落去食先得.
食完早餐, 就離開胡志明市去美拖.
有我最like既搭船同埋獨木舟遊覽湄公河, 河邊基本上都係海底椰既樹,
SDC13554
獨木舟就最誇, 一條勁狹窄既小河可以三線行"", 迫到爆但係撞下撞下又行到架喎.
SDC13599

SDC13601
遊湄公河其中一部分就係去椰子島, 睇就冇咩野睇, 不過食新鮮生果都幾ok.


另外仲有得飲蜜糖水同埋買新鮮既椰子糖,
(
椰子糖明明買o個時係軟身, 導遊仲話一路都會keep住軟身, 除非放入雪櫃,
點知我地岩岩再睇, 已經變番做硬糖囉, 都唔知算唔算係欺騙....)
SDC13586
食完晏, 就去參觀天后廟, 好似呢個世界每一個角落都有天后廟咁.
天后廟as expected都冇咩睇架喇, 之後就去左驚驚地既戰爭博物館.
入面有好多越戰時期既資料同埋相, 最誇係有一個真既連體嬰標本!!! (話說用左化學武器)
個博物館都未係最驚, 最驚係隔離一個仿製監獄.
入面有一大堆酷刑既描述, 圖畫同埋相, 真係睇完都寒寒地,
仲要加埋個像真度極高既胡志明蠟像o係其中一個監房入面, 真係望多眼都唔敢,
壓軸 - 斷頭台...... 無言.
睇完Ddark既野, 就去左參觀聖母大教堂同埋郵政局, 影左好多相.
SDC13620
我覺得個郵政局好靚, 入面好似歐洲D火車站咁, 我地o係入面買左D手信, 其他地方都唔見有.
SDC13627

SDC13631

之後再去左廢到冇朋友既so-called購物城 - Diamond Plaza, 真係行15分鐘都俾多佢.
再之後就去左睇水上木偶戲, 導遊幫我地安排坐第一行, 的確係睇得好清楚, 不過俾D水潑到囉.
睇完木偶戲就係晚餐, 食順化皇帝餐, 不過我覺得頭三味?都係腸粉D frd, 另外就係荷葉飯同埋蟹肉湯河.
D
越南野真係好多芫茜呀.... 好大陣味!!
食飽飽之後, 其他團友去左行夜市, 由於我地尋日已經行左, 所以我地去嘆咖啡,
因為想試多幾隻味, 睇下買咩做手信好, 不過今日我地試呢隻超勁甜....
最後一個景點就係導遊介紹既massage, 不過我地一致認為尋日o個度好D (按腳方面),
不過按身就幾好(用熱既石春碌碌下), 最驚就係o係毫無心理準備之下除我地衫同埋bra, 驚一驚呀真係.
按完之後, 仲要唔走, 死等我地俾tips.... 唉是但啦, 又唔係真係話按得唔好既.
今日真係去左好多好多地方, 都幾累.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
號外: vivi買左生日禮物俾我呀, 係一對耳環, 我好似好耐冇新耳環喇, 真係fit.
仲有, 尋晚發覺自己唔知左條月亮石手鍊, 好好彩今日o係旅遊車搵番,
失而復得, 真係開心, 證明我同條鍊有緣呀, 哈哈
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言