2010年12月14日星期二

生日旅行 (Day One 12月11日)

第一次安排生日去旅行, 最勁就係搵到一個可以一齊慶生既朋友...
就係親愛既vivi, 哈哈哈哈 (一定鬧我浮誇啦)
今次係跟東瀛遊, 最誇係我地成團得9個人囉... 咁都成團!
由香港飛越南呢程機真係麻麻地, 我未試過搭飛機好似搭巴士咁搖晃....
到埗越南之後, 第一個感覺就係個機場真係好舊好落後..... 同埋好熱!!
SDC13511
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
第一個"景點"已經係晚餐, 個環境都幾靚幾大,
好似俾人地o係花園草地開party既地方咁.
SDC13520
食野方面, 一早都知越南野唔岩我食架喇, 不過呢餐都算ok, 飽到嘔.
九個餸真係好誇, 最好食都係春卷.
SDC13522
食完晚餐就返酒店, 酒店都好靚 (新世界酒店)
我地settle down之後就出左去行夜市, 其實同廟街冇乜分別, 所以好快行完,
之後去左massage, 一百蚊鬆D做左個幾鐘,
我就覺得普通啦, 因為我最累既膊頭佢只係按左幾下, 腳我又覺得佢太大力喎.
good就係呢間鋪有free wifi,可以MSN一陣, 好可惜唔知點解上唔到facebook!!!
按完腳之後, 幫襯左一間coffee shop, 係坐o係街邊嘆咖啡, 好地道.
SDC13546
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日係vivi生日(1212), 覺得點都要安排D野慶祝下既,
咁又知佢係酒鬼黎架嘛, 就買左支日本清酒同佢飲,
SDC13548
佢都好開心呀, 話晒都係surprise丫嘛, 哈哈!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言